یران - بحرین و سیاست کارلوس کی‌روش ...


بیا تو عشقتو ببر

عشق و عاشقی و تفریح

یران - بحرین و سیاست کارلوس کی‌روش ...
 
 
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به جای راه انداختن هیاهو برابر جنگ لفظی مربی انگلیسی بحرین، با بازی خوب شاگردانش پاسخی قاطع در مستطیل سبز خواهد داد.
  • تیم بحرین روز یکشنبه (امشب) به منظور انجام دیدار با ملی پوشان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل وارد تهران می‌شود.

    این جدال سرنوشت‌ساز قرار است روز سه‌شنبه در ورزشگاه یکصد‌هزار نفری آزادی برگزار شود. در این سفر علی ال بوینان، مسئولیت کاروان تیم بحرین را برعهده خواهد داشت.
    ایران و تیم این کشور عربی در گروه پنجم آسیا اکنون رقابت تنگاتنگی برای صدرنشینی پس از انجام دو بازی قبلی و کسب چهار امتیاز دارند.

    این در حالی‌ است حریف ۲ روز دیگر ایران توسط پیتر تایلور، سرمربی انگلیسی هدایت می شود. او کسی است که در مصاف اول تیمش، تساوی بدون گل با قطر و پیروزی ۲ بر صفر مقابل اندونزی را به ارمغان آورده است.

    مطابق این گزارش اکثر جلسات تمرینی اخیر بحرین پشت درهای بسته انجام گرفته و حتی کمپ تیم واقع در هتل سوفتیل در فضای محدود و بسته بوده است. هرچند که عبدالله عمر، ستاره لژیونر عضو تیم ایکسامایکس نوی شاتل سوئیس از روز جمعه گذشته در محل اردو حاضر شده است.
    با توجه به یکسری حساسیت‌ها، فیفا برای مصاف روز سه‌شنبه اقدام به فراخوانی یک ناظر امنیتی کرده است.
    در این حال کارلوس کی‌روش و تایلور، مربیان دو تیم تمام تمرکز خود را معطوف چنین جدال مهمی کرده اند.
    مربی بحرین در آخرین مصاحبه خود که با خبرگزاری آسوشیتد‌پرس اظهار داشت که تیمش در گروهی حضور دارد که همه مدعی صعود هستند.
    وی تاکید کرد: ایرانی‌ها مدعی جدی در گروه ما هستند. از این رو مصاف با آنها ، سخت‌ترین رویارویی ممکن خواهد بود. اگر در تهران موفق به کسب تساوی شویم، در حقیقت به نتیجه‌ای ارزشمند و خارق‌العاده دست یافته‌ایم.

    او در عین حال از شرایط آمادگی تیمش سخن به میان آورد و اظهار داشت: ما آماده‌تر از قبل هستیم. نیاز داریم که بازهم پیشرفت کنیم و بهتر شویم.

    در این گزارش همچنین به ناکامی ایران در آخرین دوره مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ انجام گرفت، اشاره شده است. همچنین این نکته که قهرمان سه دوره آسیا در آخرین سری از مسابقات جام ملت‌ها که زمستان گذشته در قطر برگزار شد، در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

    این گزارش افزوده است: با توجه به کسب یک تساوی مقابل قطر و برد مقابل اندونزی اینک رقابت برای ایران به سوی جام جهانی برزیل شانس خوبی برای صعود وجود دارد. البته کی روش که سابقه هدایت تیم ملی پرتغال، رئال‌مادرید و دستیاری منچستریونایتد را دارد، رویارویی با بحرین را سخت‌ترین بازی گروه خوانده است.

    در پایان این گزارش از قول کی‌روش عنوان شده است: مربی بحرین گفته همراه با تیمش به تهران می آید که ایران را شکست دهد. این حرف چیزی غیرعادی نیست. هر مربی می خواهد تیمش به برنده شود. ولی ما نگران این موضوع نیستیم. بلکه پاسخ‌شان را با بازی قوی و خوب خود در زمین خواهیم داد.
    از اظهارات سرمربی تیم ملی ایران پیداست که وی می خواهد پاسخ سرمربی بحرین را در مستطیل سبز بدهد.



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت15:20---17 آبان 1390
سلام
به نظر شما عشق باشه یا حال؟
این سوال نظر سنجی ماست
میتونیم به ما مراجعه کنید و پاسخ درست بگید
راستی عشقم بردم تو بی نصیب موندی
بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,ساعت 14:38 توسط قاسم مرادی| |


Power By: LoxBlog.Com